MAC toast and butter #alipstickadaychallenge

mac toast and butter lipstick

Het is alweer dag 2 van mijn a lipstick a day challenge! Heel opgewekt stond ik vanmorgen voor mijn lippenstiften en koos mijn onschuldige hand de lipstick of the day. Het is de toast and butter lipstick geworden, deze zou gewoon voor zijn naam al een 10/10 krijgen! Het is een donker bruine kleur en het heeft een beetje weg van de kleur van chocolade. Voor deze had ik eerlijk gezegd wel schrik. Ik had het gevoel dat ik eruit ging zien als een klein kindje dat juist een hele chocoladetaart naar binnen had gewerkt… En ik weet dat er rare trends zijn tegenwoordig, maar zo loop ik toch liever niet over straat 😉

Na het aanbrengen van de lippenstift was ik aangenaam verrast! Ik leek helemaal niet op een klein kindje dat juist een chocoladetaart binnen gewerkt had dus dat was al een pluspuntje. Of ik wel zo goed stond met bruin daar was ik nog niet direct uit, dus besloot ik om het toch maar te proberen. Ik moet tenslotte deze lippenstift een hele dag dragen. Hoe langer ik hem op mijn lippen had, hoe leuker ik hem begon te vinden. Ik ben het niet gewoon van bruin te dragen op mijn lippen maar ik vind het wel iets hebben.

img_4792

Als het aankomt op houdbaarheid van de lippenstift dan ben ik ook zeer tevreden. Hij blijft net zoals de vorige lippenstift heel goed zitten, misschien ietsje te goed want ik kreeg de swatch niet van mijn hand. :p Hij is wel even droog zoals de vorige om aan te brengen maar ik heb in mijn vorig artikel een tipje meegedeeld hiervoor.
Het omhulsel is bij alle 12 de lippenstiften hetzelfde.
Ik geef deze lippenstift ook een 7/10 omdat de kwaliteit te vergelijken is met de vorige en omdat ik deze zeker nog eens ga dragen! 🙂

Groetjes Lana xxx

Geef een reactie

