Ik ben een geek geworden

Bloggen heeft mijn kennis over computers en technologie echt naar een heel nieuw level gebracht.
Dit moest ook want ik kreeg heel veel nieuwe termen over me heen.
CSS,PNG,GIF, FTP en nog veel meer.
Ik had nog nooit gehoord van die termen maar dankzij google werd ik snel bijgebracht.
Op een hele korte tijd heb ik van alles geleerd.
Hoe een blog te onderhouden? Hoe verander je de lay-out? Hoe maak je een banner? Hoe maak je een tumbnail?…
Natuurlijk ben ik nu zeer trots op mijzelf dat ik dit allemaal onder de knie heb.
Nu kan ik ook eens uitpakken met moeilijke termen op familiefeestjes.

Heb je zin om even te praten over PNG afbeeldingen?
Of wil je het liever hebben over de CSS van ene website?

OkΓ© ik geef toe dat het een grappig zicht zou zijn maar ik ben wel trots op mezelf.
Ik kan mijzelf redden in een wereld vol computers en technologie.
Het is vanzelf sprekend dat ik niet alle termen ken en er zijn nog een tal van dingen die ik niet weet.
Maar de interesse is er zeker en vast wel!
Ik ben graag bezig met computers en dan vooral design.

Hoe zit het met jouw computerkennis?

BTW: ik ben volop bezig met mijn youtube kanaal, hou het zeker in het oog πŸ™‚

Groetjes Lana xxx

9 gedachtes over “Ik ben een geek geworden

  1. Ilona zegt:

    Hoi Lana, wat leuk, nog een geek. Ik ben er ook zo een. Mijn blog (www.loonatech.nl) gaat over technologie en hoe handig het is om in het dagelijks leven toe te passen. Nice to meet you, fellow-geek. Grtz Ilona

    Like

  2. giveasmileeveryday zegt:

    Het is ietsje meer geworden, maar nog steeds niet schitterend. Weet jij hoe je als je een menu van verschillende genres blogposten hebt gemaakt, je de juiste blogposten krijgt al je op dat genre drukt? Groetjes

    Like

Geef een reactie

