studeren, studeren en nog eens studeren

2015-03-22 14.54.55
Even een artikeltje tussen het studeren door!
Ik wil eerst en vooral zeggen dat het mij spijt dat er al een poosje niets nieuws meer online is gekomen.
De examens staan voor de deur en ik moet me goed voorbereiden waardoor mijn blog op de 2de plaats kwam te staan.
Op dit moment is het de eerste middag dat ik thuis ben om te studeren en morgen beginnen mijn examens officieel.
Die duren nog tot dinsdag 31 maart en vanaf dan ben ik weer bereikbaar.
Normaal ga ik die vrijdag dan al weer voor 10 dagen op vakantie maar ik zorg ervoor dat er elke dag een artikeltje online komt.
Misschien ga ik ook wat vloggen vanuit Spanje ๐Ÿ˜‰
Dus even dit artikeltje om jullie mee te delen waarom het zo stil is op mijn blog.
Ik wens degene die examens hebben in ieder geval ook veel studeerplezier en goede examens toe!
Groetjes Lana xxx

Geef een reactie

