schoenen herstellen

2015-03-01 15.12.57
Nog niet zolang geleden kwam mijn papa thuis met een paar schoenen voor mij.
Ik heb geen idee wat de reden was maar het was wel leuk!
MAAR ik had de schoenen nog maar 3 dagen aan en de grondlaag werd al zichtbaar…
IK weet niet of het aan mij lag of aan de schoenen maar in ieder geval zo kon ik niet blijven rondlopen.
Ik vond het een zonde om ze nu al weg te smijten en ze zaten best wel gemakkelijk dus kwam ik op het idee om aan camouflage te gaan doen!

2015-03-01 15.12.11
Dus ik haalde mijn blauwe nagellak boven en ik lakte die op de lagen waar de grondlaag zichtbaar was geworden.
Een kleine tip: strijk de nagellak wel goed af want de laag op jouw schoen mag niet te dik worden, anders is de kans groot dat het gaat opvallen!
Je laat het dan best enkele uren drogen en je kunt vervolgens er nog even met een topcoat overgaan als bescherming, maar dat is niet verplicht.

2015-03-01 15.17.33
(hier moet de nagellak nog wat drogen waardoor hij nog een beetje zichtbaar is)
Voila en nu zien de schoenen er weer uit als voorheen!
Groetjes, lana xxx

Geef een reactie

